به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 اجرا شد.
وی هدف از اجرای طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.
جعفریان نتایج این طرح را شامل کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 4 دستگاه خودروی سرقتی، توقیف 13 دستگاه موتورسیکلت و 7 دستگاه خودرو، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال موادافیونی و 2 خرده فروش موادمخدر برشمرد.

** کشف بیش از هشت کیلوگرم تریاک در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف بیش از هشت کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.
سرهنگ غلام عباس بلفکه گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضایی استان و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده به همراه همدستش دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: پس از بازرسی از محل مورد نظر، هشت کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هچنین آلات استعمال مواد افیونی کشف شد و در نهایت متهمان به انضمام پرونده تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** سارق حرفه ای احشام در قم دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی قم نیز از دستگیری یک سارق حرفه ای احشام در این استان خبر داد و گفت: متهم با سرقت احشام از استان غربی کشور قصد فروش آن در قم را داشت که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ احمد کرمی تصریح کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری تعدادی گوسفند مسروقه در یک کاروان سرا در قم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضایی استان ماموران به محل اعلام شده اعزام شدند و مشخص شد تعداد 35 راس گوسفند نگهداری می شود.
وی افزود: سپس ماموران در مواجهه با فردی که خود را مالک احشام معرفی می کرد با توجه به ضد و نقیض گویی های وی نسبت به استعلام و بررسی سوابق آن اقدام کرده و مشخص شد نامبرده از افراد سابقه دار است، بنابراین برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد که به جرم خود مبنی بر سرقت احشام از استان غربی توسط 2 دستگاه کامیون اذعان کرد.
کرمی با بیان این که در این رابطه هفت مالباخته شناسایی شده است، گفت: نامبرده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.