به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم تصریح کرد: مستکبران غربی که با حمایت و تجهیز گروه های تکفیری، آتش فتنه را در منطقه روشن کرده بودند، امروز مذبوحانه شکست خورده اند.
وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دشمنان به هیچ کدام از اهداف و دسیسه های خود دست نیافته اند و مسلمانان و آزادیخواهان منطقه بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر متحد شده اند.
وی همچنین پیاده روی اربعین را یکی از جلوه های زیبای اتحاد و ارتباط مسلمانان با یکدیگر دانست و گفت: در این حرکت عظیم و بی نظیر در جهان بشریت، مسلمانان و حتی غیرمسلمانان از هر نژاد و فرهنگ و عقیده، در کنار یکدیگر شعائر الهی را گرامی می دارند.
جوشقانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشورمان، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان جنگ اقتصادی گسترده ای را علیه ملت ایران آغاز کرده اند و در ابعاد گوناگون به ملت غیور کشورمان هجوم آورده اند.
وی با بیان این که مسئولان باید برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی همت و تلاش مضاعفی داشته باشند، تصریح کرد: در اوضاع کنونی، مردم نیز باید از یکدیگر حمایت کرده و در برابر فتنه انگیزی دشمنان ایستادگی کنند.
وی در پایان با اشاره به این که شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، از پیروان راستین مکتب عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند، گفت: خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، همواره حضرت زینب(س) و کاروان اسیران آل الله(ع) را الگوی خود قرار داده بودند.
8146 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.