به گزارش ایرنا، سالن ورزشی روستای طایقان بخش سلفچگان قم با اعتبار 11 میلیارد ریال، تکمیل و محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان با 13 میلیارد ریال و همچنین تکمیل و بازسازی سالن 2 هزار نفره شهید حیدریان از جمله طرح هایی است که طی آئینی در روستای طایقان بخش سلفچگان به بهره برداری رسید.
کلنگ آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی بخش کهک با سه میلیارد ریال، کلنگ زنی طرح احداث خانه جوانان در 2 بخش کهک و خلجستان با اعتبار 13 میلیارد ریال و آغاز عملیات محوطه سازی و تجهیز زمین چمن مصنوعی جانبازان در مجموعه ورزش شهدای 15 خرداد واقع در میدان 72 تن قم با 15 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح هایی بود که در این آیین عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
اعتبار این طرح ها از سه محل استانی، بیست و هفت صدم مالیات بر ارزش افزوده و ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان تامین شده است.
همچنین استاندار قم کلنگ مجموعه سوارکاری صالحین که توسط بخش خصوصی با اعتبار 110 میلیارد ریال ساخته
می شود را به زمین زد.
دیدار با خانواده شهید اصغر محمدی از شهدای روستای طایقان و همچنین گل افشانی گلزار شهدای این روستا از جمله دیگر برنامه های استاندار قم به بخش سلفچگان بود.
استان قم دارای یک شهرستان و پنج بخش کهک، جعفریه، خلجستان، سلفچگان و مرکزی است.بخش کهک در جنوب این استان قرار دارد و فاصله آن تا قم 30 کیلومتر است، این بخش دارای 2 دهستان کهک و فردو و 18 روستا است.
بخش سلفچگان قم در45 کیلومتری این استان قرار دارد. وجود منطقه ویژه اقتصادی، دسترسی به آزادراه های تهران - ساوه - اصفهان و تهران - اراک و راه آهن سراسری شمال -جنوب و شرق از مزایای این بخش به شمار می آید.
26 مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.