به گزارش ایرنا، منصور فرزانه روز سه شنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سالن همایش‌های شهرداری، اظهار داشت:با تعامل مناسب شهرداری قم بسیاری از وسایل بازی غیراستاندارد شناسایی و از شهربازی ها و بوستان ‌های شهر جمع ‌آوری ‌شد.
وی افزود: در حال حاضر بوستان‌ ها و شهربازی ‌های قم استانداردسازی شده است و در این زمینه شهرداری قم بیش از 10 میلیارد ریال برای تجهیز کف ‌پوش شهربازی ‌ها هزینه کرده است.
وی ادامه داد: سالانه بر وسایل شهرهای بازی قم نظارت صورت می گیرد تا وسایل غیراستاندارد شناسایی و از رده خارج شوند.
در استان قم340 وسیله بازی سبک، سنگین، نیمه سنگین و سازه بادی وجود دارد.
فرزانه با تاکید بر این که استانداردسازی را به صورت جدی درقم پیگیری می کنیم گفت: طی چند سال اخیر در راستای ارتقا و افزایش استاندارد کالاهای تولیدی گام ‌های بلندی در استان برداشته‌ شده است به گونه ای که مدیران کنترل کیفیت به‌عنوان نمایندگان اداره کل استاندارد استان در واحدهای تولیدی قم بر کیفیت کالاها نظارت مستقیم دارند.
وی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از پنج هزار و 900 نظارت از بازارهای استان صورت گرفته و پرونده تخلف ها به مراجع قانونی ارسال همچنین در بازدید از واحدهای صنفی بیش از 11 واحد پلمپ شده است.
فرزانه با اشاره بر نظارت بر استانداردسازی اماکن عمومی گفت: سال گذشته یک هزار و 150 گواهی استاندارد آسانسور صادر که 404 مکان و محل دارای آسانسور در استان شناسایی که نظارت های مختلف به ویژه در مکان های عمومی صورت گرفته است.
وی افزود: 43 درصد این آسانسورها گواهی اطمینان ادواری دریافت کرده ‌اند و وضعیت سایر آسانسورها در دست بررسی می باشد.
وی به فعالیت 2 آزمایشگاه کنترل مخزن CNG در استان قم اشاره کرد و گفت:این آزمایشگاه ها خدمات خوبی در خصوص استاندارد سازی و معاینه فنی خودروها ارائه کرده اند.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.