به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز سه شنبه در دیدار نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، جایگاه قم در زمینه مسائل دینی و فقهی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:‌ از این ظرفیت باید در زمینه استاندارد نیز استفاده شود.
وی رونق تجارت غذای حلال در سطح جهان را مورد توجه قرار داد و گفت: کشور ایران با وجود جمعیت غالب مسلمان و شیعه می تواند در این زمینه پیشگام باشد.
صادقی همچنین با اشاره به نقش سازمان استاندارد در نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی در داخل اظهار داشت: توجه به این مساله مهم موجب گرایش بیشتر مردم به استفاده از محصولات داخلی و شکوفایی تولید و کسب و کار خواهد شد.
وی بیان داشت:‌ اداره کل استاندارد قم همکاری خوبی با سایر دستگاه های حاکمیتی و نظارتی دارد و در راستای تحقق برنامه ها عملکرد مثبتی داشته است.

** اهدای لوح سپاس از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد به استاندار قم
رئیس سازمان ملی استاندارد نیز در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خدمات استاندار قم در زمینه توسعه کیفی و استاندارد محصولات داخلی قدردانی کرد.
در این لوح آمده است: «نهادینه کردن استاندارد، توجه به منویات گرانبهای رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن که از بندهای اصلی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، از اهداف اصلی سازمان ملی استاندارد در سال حمایت از کالای ایرانی است. بدینوسیله از زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی و مجموعه ی تحت امر در تحقق اهداف عالی نظام و توسعه و ارتفاء سطح استانداردسازی در استان قم صمیمانه سپاسگزاری نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزونتان را مسالت دارم.»
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.