به گزارش ایرنا، رضا سیار روز سه شنبه در «جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان» در سالن جلسه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان صورت گرفته تا مردم یک بار دیگر با حضور باشکوه خود در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همه طرح ها و برنامه های تهدیدآمیز آمریکا را بی اثر کنند.
13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.
وی با اذعان به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه افزود: گسترش آسیب های اجتماعی از جمله ترفندهای دشمن برای دور کردن نسل جدید از ارزش های انقلاب است.
سیار همچنین با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه از سوی حوزه اجتماعی فرهنگی وزارت کشور برای مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی گفت: این بودجه که برای سال جاری است، در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب برای اهتمام و توجه جدی مسئولان به رفع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد پیش بینی شده و اختصاص یافته، از این رو همه شهرهای اقماری و روستاهای استان امکان بهره مند شدن از آن را دارند.
وی گفت: برای این که این اعتبارها، مصرف معین و کاربردی داشته باشد، همه دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند با استفاده از ظرفیت مددکاران، مربیان و روحانیان محتوای مناسبی را جهت اجرا در مناطق مختلف به بخشداران و دهیاران ارائه کنند.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.