به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز سه شنبه در «جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان» در سالن جلسه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: استکبار جهانی در شرایط فعلی، با جدیت تمام به دنبال سیاه نمایی نظام دینی برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای آن است، ولی پیشرفت های کشور که به برکت انقلاب حتی با کشورهای پیشرفته جهان نیز قابل مقایسه نیست باید با عدد و رقم تبیین شود.
وی 13 آبان را روز حضور مردم در صحنه و تجدید بیعت با آرمان های نظام توصیف کرد و افزود: همه آحاد جامعه بویژه مسئولان باید با انگیزه قوی در این راهپیمایی و تمامی آیین های مختلف تا ایام سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت کنند، چراکه دهه فجر را فقط یک جشن تلقی نمی کنیم، بلکه دفاع مقدس و عرصه مبارزه با استکبار و ایادی پلید آن است.
13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم، ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.
وی افزود: با توجه به نقش پررنگ شهر مقدس قم در شکل گیری نهضت اسلامی و به ثمر نشستن آن، می طلبد که مسئولان در این شهر از هر فرصتی برای بیان ارزش های انقلاب و ارتقاء بصیرت جامعه استفاده کنند.
لطفی، یوم الله سیزده آبان و همچنین نهم دی و دهه فجر را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت های 13 آبان و 9 دی به استقبال دهه فجر برویم.
وی افزود: سیزده آبان یک روز ملی است و برغم ماهیت دانش آموزی آن اختصاص به قشر خاصی ندارد و کارزار مبارزه با نظام سلطه محسوب می شود.
لطفی اضافه کرد: باید در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار برای دادن هشدار جدی به نظام سلطه و ایادی آن حضور گسترده داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای راهپیمایی 13 آبان در قم گفت: این راهپیمایی از ساعت 9 صبح با تجمع در میدان روح الله آغاز شده و در ساعت 10 با حرکت به سمت حرم حضرت معصومه(س) ادامه پیدا می کند و حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.