به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم در حسینیه ثارالله سپاه استان، افزود: بدون شک ازنگاه اسلام، همه مسلمانان باید رزمنده باشند و برای اقتدار نظامی حکومت اسلامی تلاش کنند که در دنیای امروز، نمایش شهرک های موشکی و پرتاب موشک های نقطه زن ایران اسلامی در همین راستا است.
وی بیان کرد: بر اساس آموزه های اسلام، مسلمانان باید برای همیشه و با تلاشی خستگی ناپذیر برای افزایش قدرت نظامی کوشش کنند و موقعیت دشمن را زیرنظر داشته باشند.
وی ادامه داد: در زمینه افزایش اقتدار نظامی، باید کاری کرد تا قبل از آنکه جنگی شروع شود ترس دشمن را فراگیرد و از فکر تجاوز منصرف شود.
آیت الله سعیدی گفت: برای این منظور باید برخی از زوایای توانمندی های نظامی برای دشمن آشکار شود تا آنان بدانند در صورت جنگ، در هیچ نقطه ای ایمن نیستند.
وی افزود:بدون تردید سپاه پاسداران و بسیج مردمی یکی از مهمترین بازوهای نظامی جمهوری اسلامی برای افزایش قدرت نظامی هستند که باید توانمندی های خود را روز به روز گسترش دهند.
وی ادامه داد: فراگیر شدن بسیج مردمی در کشور، موجب بیمه شدن انقلاب از خطر دشمنان می شود و در این زمینه باید به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در بهره گیری حداکثری از توانمندی های نیروی بسیج توجه شود.
در این مراسم از تلاش های سه ساله سردار پاسدار غلامرضا احمدی تقدیر و سردار پاسدار سید تقی شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان معرفی شد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.