به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل رضوی عصر روز چهارشنبه درحاشیه نشست صمیمی با کارآفرینان روستایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سهم به استان قم اختصاص یافته است که توسط بانک ها عامل پرداخت می شود.
وی افزود: طی 2 سال گذشته 650 میلیارد ریال توسط یکی از بانک های عامل برای توسعه اشتغال پایدار روستایی قم پرداخت شده که نقش مهمی در ارتقای اشتغال و تولید داشته است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، از تسهیلات پرداخت نشده دراستان قم برای کارآفرینان انتقاد کرد و گفت: تاکنون 400 میلیارد ریال از تسهیلات جذب شده و بخشی از تسهیلات باقی مانده است که باید با همکاری و اقدام کارآفرینان روستایی جذب شود.
وی بیان داشت: این تسهیلات حق کارآفرینان قمی است که باید مطالبه گرانه پیگیر آن باشند تا صرف اشتغال و تولید در روستاها کنند و از این ظرفیت ها بهره مند شوند.
رضوی همچنین بر ایجاد شرکت های مشارکتی توسط کارآفرینان روستایی تاکید کرد و گفت: این امر باعث ایجاد تولیدهای با کیفیت، رقابت سازنده و مشارکت بیشتر در اقتصاد مقاومتی می شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سفر یک روزه به قم، سه پروژه صنعتی و کشاورزی را در ناحیه های صنعتی سیرو، طغرود این استان به بهره برداری رساند و با حضور در چند شرکت در این دو ناحیه صنعتی روستایی مشکلات آنها را با حضور استاندار قم مورد بررسی قرار داد.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.