مهدی فراهانی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در ساعت 11:22 صبح امروز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی قم اعلام شد که در اثر وقوع حادثه در یکی از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه قم، تعدادی مصدوم شده اند که بلافاصله اولین آمبولانس از پایگاه اورژانس مستقر در این شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام گردید.
وی بیان کرد: کارشناسان اورژانس بعد از بررسی دقیق جزئیات حادثه متوجه شدند، این حادثه شش مصدوم با درجات مختلف سوختگی برجای گذاشته است که همه مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فرقانی قم انتقال یافتند.
وی با اشاره به این که همه اقدامات درمانی لازم برای این مصدومان توسط اورژانس و کادر بیمارستان انجام شده است، ادامه داد: یکی از مصدومان این حادثه در مقایسه با سایر آسیب دیدگان وضعیت وخیم تری دارد.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر،چاپ و نشر،سلفچگان، محمود آباد،ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است و شهرک صنعتی شکوهیه به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی قم با بیش از یک هزار هکتار مساحت در کیلومتر12 جاده قدیم قم - تهران واقع شده و 72 درصد سرمایه گذاری صنعتی استان با اعتباری بیش از 23 هزار و 476 میلیارد ریال در این شهرک است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.