رئیس پلیس آگاهی قم از شناسایی و کشف انبار محموله روغن (اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیون ریال در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان قم پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن (اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه گفت: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعلام کردند.

وی ادامه داد: پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل انبار مشخص شد تعداد ۵۰۶ حلب ۱۷ کیلویی روغن (اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل پنهان کردن، عدم عرضه، اعلام نکردن موجودی انبار به سازمان صمت و احتکار، پلمپ شد.

وی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم و شناسایی ۱۱ مالباخته در این رابطه خبر داد.

کرمی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی ۱۱ نفر از مالباختگان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و در نهایت راهی زندان شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.