به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قم در دهستان قمرود ، اظهار داشت: اینکه در مذاکره ها و پیگیری ها گفته می شود،که اولویت اصلی قم بخش گردشگری است،به معنای بی توجهی به سایر بخش ها نیست.
وی تصریح کرد: برغم کم اهمیت بودن یک بخش به لحاظ ظاهری و شکلی ولی ممکن است، از نظر محتوایی اهمیت بسیاری داشته باشد، از این رو حوزه کشاورزی چون تاثیر بسزایی در امنیت غذایی دارد، باید مورد توجه قرار گیرد.
غضنفری پایه و بستر همه وجوه امنیتی جامعه را امنیت غذایی دانست و افزود: اگر جامعه از این نظر دچار مشکل شود، جنبه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز تحت الشعاع قرار گرفته و در حقیقت نان مردم با مشکل مواجه خواهد شد.
معاون اقتصادی استاندار قم امروز پیش از برگزاری این کارگروه از چند واحد بخش کشاورزی قمرود شامل یک مجتمع دامداری و واحد فرآوری پسته و پرورش ماهیان خاویاری بازدید کرد. وی درحاشیه این بازدیدها گفت: با توجه به مشکلات موجود در این منطقه، به طور حتم تنها کسی که عاشق کار و تولید است، می تواند به فعالیت ادامه دهد.
دهستان قمرود قم واقع در 20 کیلومتری این شهر یکی از دو دهستان تشکیل دهنده بخش مرکزی است، که بالغ بر 6هزار تن سکنه دارد.
غضنفری با اشاره به اینکه یک سال تلاش مستمر وشبانه روزی در همه ابعاد شیلاتی، زراعی، باغی و دامی سختی های خاص خود را دارد، افزود: با این همه، مسائل و مشکل هایی که در جریان این بازدیدها از سوی تولیدکنندگان مطرح شد، اساسی نبود.
وی گفت: 80درصد امور از طریق پیگیری رفع می شود، و تنها 20درصد به سیاستگذاری و برنامه ریزی ارتباط دارد.
وی همچنین با اشاره به رویکرد جدید ایجاد شده در خصوص کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری جلسه های آن به صورت میدانی در مراکز و واحدهای تولیدی ، گفت: حضور همزمان همه مدیران در محل کار کشاورزان و تولید کنندگان و فراهم شدن زمینه طرح مشکلات برای آنها، زمینه نشاط کاری را فراهم می کند.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.