به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی، در این پیام که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است: حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت. بی ‌شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شد، محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود.
پیام حاکیست: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت، خواب آن‌ ها را آشفته کرد، تا جایی که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.
اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) محکم تر از قبل، از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.
این مرجع تقلید در پایان پیام ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، افزوده است: شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهید پرور خوزستان که همیشه خصوصا در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادند و به خانواده های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران گرامش مسئلت می‌ کنم.
یک تیم تروریستی مسلح وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز روز گذشته در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس سپاه و بسیج به سوی مردم حمله کردند.
در جریان این اقدام 25 نفر از جمله چند غیر نظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.