به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز شنبه درآیین رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ملت ایران، مصداق یک امت منتظر و دارای میراث بزرگ عاشوراست که نمایش اقتدار نیروهای مسلح آن یک عبادت به حساب می آید.
وی بیان کرد: درعصر غیبت، امت منتظر، هم برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دعا می کند و هم با اقتدار نیروهای نظامی خود دردل دشمنان هراس می اندازد تا فکر تجاوز به کیان اسلامی را از ذهن خود دور کنند.
وی ادامه داد: فرهنگ مهدوی و عاشورایی ملت ایران در روزهای اخیر نشان داد، اگر این مردم در روزعاشورا بودند به دشمنان اهل بیت (ع) اجازه نمی دادند این گونه مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان را به شهادت برسانند.
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سیدالشهدا مظهر حق و یزید نماد باطل است، گفت: کسانی که در جبهه سازش و سکوت در برابر دشمنان به سر می برند در جبهه یزیدی قرار دارند و کسانی که با قیام و استقامت به یاری حق می شتابند اهل جبهه امام حسین (ع) هستند.
وی بیان کرد: کسانی که از روی ناآگاهی و یا آگاهی، تجهیزات نظامی ما که ابزار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هست را زیر سئوال می برند، درگروه یزیدیان قرار دارند چرا که امت اسلامی باید با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی اقتدار خود را در برابر دشمنان حفظ کند.
وی ادامه داد: امروز اقتدار ملت ایران که با پیروی از رهبر معظم انقلاب دربرابر دشمنان ایستاده، دربرابر چشم جهانیان نمایان است و دشمنان آرزوی مذاکره و ملاقات با سران ما را دارند، اما آنها بدانند مسئولان ایران اسلامی آرزوی مذاکره را در دل چرکین ترامپ خواهند گذاشت.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امروز ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس دربرابر دشمنان ایستادگی می کند و با اقتدار نیروهای مسلح و تجهیزات نظامی خود در برابر خوی تجاوزکارانه آنان می ایستند.
وی بیان کرد: صف آرایی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان از اقتدار جبهه حق است و ما قدر این اقتدار را می دانیم و مرزهای مقاومت را تا زمان ظهور امام زمان (عج) توسعه می دهیم.
31 شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 توسط رژیم بعثی صدام می باشد که 31 شهریورماه تا 6 مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.