به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز شنبه در گفت و گویی اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که یک دستگاه کامیون دارای باک اضافی از جایگاه های سوخت استان اقدام به عرضه خارج از شبکه می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت: پس از پیگیری توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم خودرو مذکور در جاده قدیم قم - تهران شناسایی، متوقف و با بررسی های صورت گرفته صحت موضوع تایید شد.
وی ادامه داد: راننده در تحقیقات ماموران اذعان داشت محموله را برای فروش در استان همجوار از جایگاه های سطح استان قم بارگیری کرده است که در ادامه با تحویل سوخت کشف شده به شرکت ملی نفت، مقدار آن را 3 هزار و 600 لیتر گازوئیل اعلام و در نهایت متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد.

** 18 فقره، اعتراف باند سارقان منازل در تهران، اصفهان و قم
جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز با اشاره به دستگیری یک باند سرقت منازل، گفت: متهمان اهل یکی از استان های غربی کشور بوده و به 18 فقره سرقت در سه استان تهران، اصفهان و قم اعتراف کردند.
سرهنگ صیاد درویشی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و وجه نقد با ارزش ریالی بالا از منازل مسکونی در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت و با بررسی های انجام شده خودرو سارقان شناسایی شد.
وی گفت: سارقان با حضور در محله های بالای شهر منازل خالی را شناسایی و در فرصتی مناسب در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت می کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه مشخص شد خودرو پس از چندین مرحله معامله بین افراد مختلف، به صورت قولنامه ای به فردی سابقه دار فروخته شده و او نیز با سه تن از دوستان سابقه دار ضمن تشکیل یک باند از شهرهای مختلف کشور سرقت می کنند.
درویشی گفت: سپس با ثبت مشخصات متهمان تحت تعقیب در سامانه پلیس آگاهی، افراد توسط پلیس اصفهان دستگیر و ماموران آگاهی استان قم با اخذ نیابت قضایی به استان مذکور اعزام شدند.
وی افزود: متهمان در تحقیقات ابتدا منکر حضور در شهر قم بودند اما پس از مواجهه با دلایل غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشوده و به چندین مرحله حضور در شهر قم به قصد سرقت منزل و 18 فقره سرقت طلا و وجه نقد از منازل در قم، اصفهان و تهران اعتراف کرده که در نهایت با تحویل به مرجع قضایی و صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.