به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر عصر دوشنبه در شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در جنگ اقتصادی که آمریکا به راه انداخته است باید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت حمایت کرده و آن را یاری کنیم.
وی افزود: نیاز به همدلی در کشور میان مردم و مسئولان وجود دارد تا توطئه دشمنان را پشت سر بگذاریم و نقشه آنان را خنثی کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین بر ایجاد ارتباط موثر بین کشور ایران و عراق تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و تنش در ارتباط بین این دو کشور است.
آتش زر ادامه داد: باید از پیاده روی اربعین برای تقویت روابط استفاده تا از این طریق به امنیت ملی کشورمان در ارتباط موثر و سازنده کمک کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین باید از ظرفیت صادرات به کشور عراق نیز بهره ببریم، چراکه اگر در روابط مشکلی ایجاد شود بر صادرات کشورمان نیز تاثیرخواهد گذاشت.
وی در بخش دیگر این جلسه به موضوع قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: دولت دوازدهم باید از تجربه های مثبت دولت های قبل در مدیریت موضوع قاچاق بهره ببرد، چراکه در دولت های گذشته نرم افزار کارت سوخت فعال بود که امکان رصد فروش بنزین کنترل می شد.
رئیس شورای اسلامی استان قم تاکید کرد: نباید اجازه دهیم تا ثروت های ملی به تاراج برود.
وی در پایان از دولت خواستار افزایش اختیارهای شوراها شد و گفت: نباید با ارائه لایحه ها فعالیت شوراها را کاهش داد و اختیاررا از آنها صلب کرد، چراکه همکاری شوراها و شهرداری ها منجربه توسعه و آبادانی استان ها می شود.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.