به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی روز یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان قم افزود: با توجه به این که این پروژه متعلق به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) می باشد، لازم است همه متولیان، دستگاه های اجرایی، شرکت‌های خدمات رسانی و خیرین به این پروژه ورود پیدا کرده و برای اتمام و تکمیل این واحدها همکاری نمایند.
وی ادامه داد: این پروژه خاص است و افراد آن به طور عمده از معلولان بهزیستی و تحت پوشش کمیته امداد هستند که تاکنون حدود 67 درصد پیشرفت داشته و باید هرچه سریعتر تحویل نیازمندان شود.
بهشتی از شرکت های خدمات رسان خواست نهایت همکاری را در واگذاری انشعابات برای پیشرفت پروژه داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به باقی ماندن 912 واحد مسکن مهر در استان قم اظهار داشت: این واحدها به طور عمده بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند و امیدواریم تا پایان سال جاری تعدادی از این واحدها تکمیل و تحویل اعضا شود.
از مجموع 43 هزار و 825 واحد مسکن مهر در استان قم تاکنون 42 هزار و 592 واحد تحویل متقاضیان شده و 312 واحد نیز که در سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی متوقف بوده تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد و بقیه واحدها نیز در حال پیگیری رفع مشکلات حقوقی می باشد.
مسکن مهر قم در منطقه پردیسان قم احداث شد. پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.