در این مطلب می خوانیم:
استارت راه اندازی و شروع بکار پروژه بزرگ فرودگاه قم با عناوین ملی و بین الملی و غیره در دولت اصول گرای نهم و دهم محمود احمدی نژاد و حمایت مستقیم و غیرمستقیم نماینده اول دولت در استان و برخی مقامات و دستگاه های دولتی و غیردولتی و حاکمیتی زده شد و با هیاهوی بسیار و تبلیغات زیاد استانی و ملی روزنه های امید برای بسیاری از مردم و سرمایه گذاران ایجاد شد و افراد زیادی اقدام به خرید سهام و سرمایه گذاری در این پروژه کردند.
هر روز خبر جدید و امیدوارکننده ای در رسانه های مختلف استانی و ملی در ارتباط با پیشرفت کار و توسعه در فازهای مختلف این پروژه به اطلاع مردم می رسید و امیدواری ها بیشتر می شد.
اما ناگهان و به یکباره در سال 95 ورق برگشت و با دستور دستگاه قضایی و شکایت های صورت گرفته و به بهانه های مختلف که هیچکدام نیز نتوانست جامعه را قانع کند ادامه کار در پروژه فرودگاه متوقف شد و برخی از مسئولین در این پروژه به دادگاه فراخوانده شدند و افرادی نیز به زندان رفتند.
قطعا راه اندازی و انجام این پروژه مهم که به امنیت و اقتصاد کلان شهر و کشور نیز به آن گره خورده و حمایت مسئولان ارشد استان و بعضاً ملی همانند ریاست مجلس و برخی نهادهای حاکمیتی را بهمراه داشته است، فردی همانند شفیعی بعنوان مدیریت این پروژه نمی تواند و قادر نخواهد بود که پاسخگوی مطالبات سهامداران و سرمایه گذاران و طلبکاران باشد.
به همین علت و در این راستا افرادی که مطالباتی از این فرودگاه دارند و یا در پی حفظ و بازگشت اصل و فرع مبالغ سرمایه گذاری کرده در این پروژه هستند فقط استانداری را شناخته و اقدام به تجمع اعتراض آمیز در برابر ساختمان و دفتر نماینده عالی دولت در قم می نمایند که آخرین مرتبه آن روز چهارشنبه (دو روز گذشته) بود.
لذا می بایست از سوی دستگاه قضایی و استاندار و دیگر مقامات امنیتی و تصمیم گیر در استان برنامه و اقدامات شفاف و صریح در زمینه خارج کردن این پروژه مهم از حالت بلاتکلیفی صورت گیرد و در نهایت سرنوشت تیم فوتبال صبا و نابودی آن گریبان گیر فرودگاه قم نشود و اگر قرار است که سرنوشتی همانند صبا برای پروژه فرودگاه رقم بخورد و نیازمند اتلاف وقت می باشد، تصمیم قطعی و زودتر به سود همگان می باشد.
منبع:روزنامه پیام قم
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.