به گزارش ایرنا، رضا سیار عصر چهارشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری قم اظهار داشت: از امروز باید برای چند ماه آینده برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا محله به محله، مسجد به مسجد و روستا به روستا متناسب با نیاز مردم برنامه تولید شود.
فرماندار قم درادامه با اشاره به لزوم مقابله با توطئه های دشمنان گفت: دشمن به پمپاژ برنامه های مختلف ضد دین و نظام اسلامی درفضاهای مجازی مشغول است و ما در مقابل این اقدامات شوم ،محتوای مناسبی در فضای مجازی مشاهده نمی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید با انسجام و وحدت به اجرای برنامه های مختلف پرداخت گفت: همه باید اختلاف ها را کنار بگذارند و در این شرایط حساس، برنامه ریزی مناسبی برای امید بخشی به جامعه داشته باشند.
سیار اضافه کرد: روش تهدیدات دشمن در زمان های مختلف تغییر می کند و از هر تاکتیکی استفاده می کند تا جوانان را تحت تاثیر قرار دهد از این رو باید دستگاه های فرهنگی به تولید محتوا همت کنند.
وی با بیان این که همه باید در امید بخشی به جامعه سهیم باشند گفت: باید تمام همت خویش را برای ماه های آینده صرف کنیم و در رونق برنامه های فرهنگی و اجتماعی توقف نکنیم.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.