نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور به جای ترس از ترامپ از فرزندان و نزدیکان خود بترسند چرا که خطر اینها برای کشور بیشتر از دشمن است.

به گزارش ایلنا، احمد امیرآبادی در ادامه سلسله برنامه‌های رزمایش شیفت ایثار، در جمع اعضای بسیج کارگری، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ روانی در کشور و القا ناامیدی در جامعه گفت: مردم باید در این خصوص هوشیار باشند تا در دام دشمن نیفتند و مسئولان نیز به جای ترس از ترامپ مراقب فرزندان، نزدیکان و احزاب قدرت طلب باشند که خطرشان برای کشور از ترامپ هم بیشتر است.

وی با انتقاد ازعملکرد برخی از فرزندان‌مسئولان و کسانی که به عنوان بازوهای دشمن در داخل فعالیت می‌کنند، افزود: اگر دست اینگونه افراد از قدرت بریده شود و اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان تقویت شود، مشکلات موجود بر طرف می شود چرا که ملت ایران دوره های سخت‌تری همچون روزهای اول انقلاب و جنگ تحمیلی را با صلابت پشت سر گذاشته است.

امیرآبادی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای ضربه زدن به ایران گفت: ریچارد نفیو، طراح تحریم های آمریکا علیه ایران، در کتاب خود آورده است: برخی شب ها، پیش از خواب سناریوهای جدیدی برای تحریم ایران به ذهنم می رسید که فورا همان لحظه دست به قلم می‌شدم و همسرم هم برایم قهوه می‌آورد و می‌گفت: شما سرباز آمریکا هستید و من به عنوان همسر تو باید در خدمت تو باشم.

وی گفت: چند درصد همسران وزرای ما اینگونه رفتار می کنند و برای حل مشکلات مردم دلسوزی دارند؟

امیرآبادی گفت: ما شاهدیم که گاهی اوقات قرار بود وزیری برای پیگیری مشکلات به قم بیاید که همسر وی برای سفر شمال مانع از این کار شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های شدید آمریکا در دوران اوباما و مقاومت مثال زدنی مردم ایران در خنثی کردن نقشه های دشمن در آن زمان گفت: امروز هم ترامپ با شدت بیشتر راه اوباما را دنبال می کند که مقابله با نقشه های شیطانی اش نیازمند عزم مضاعف دولت است.

وی گفت: متاسفانه مسئولان ما قبل از آغاز تحریم‌های ترامپ، خود تحریمی را در کشور آغاز کردند و با به وجود آوردن فضای نابسمان اقتصادی، تولید کنندگان را دچار سردرگمی کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس خطاب به کارگران گفت: پیشنهاد می‌کنم یک رزمایش شیفت ایثار، ویژه مسئولان طراحی کنید و به آنان اعلام کنید اگر پشتیبان تولید کننده و کارگر باشند، کارگران حاضرند سه شیفت کار کنند و تا آخر در میدان مبارزه خواهند ماند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه کاهش ارزش پول ملی و بروز تورم مشکلاتی است که در گذشته کشورهای مختلف آن را تجربه کرده اند، افزود: با بررسی 100 کشوری که دچار این مشکل شده بودند مشخص شد، آن چیزی که این کشورها را از این مشکلات نجات داد رونق تولید و توجه مسئولان به حمایت از کالای داخلی بود.

وی با بیان اینکه امروز در تامین نیازهای اساسی مردم هیچ مشکلی وجود ندارد،گفت: متاسفانه افرادی به عنوان دلال در چرخه توزیع رسوخ کرده اند و با انجام کارهایی از جمله احتکار و اختفا مردم را در تامین کالاهای اساسی خود دچار مشکل کرده و دقیقا در زمین دشمن بازی می کنند.

امیرآبادی با انتقاد از هجوم به سمت بازار و افزایش عطش خرید از سوی مردم گفت: این کار هم به افزایش مشکلات دامن می زند.

وی اقدام بانک مرکزی را در آزاد گذاشتن صرافی ها برای واردات ارز را اقدامی مثبت ولی دیرهنگام ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم این مشکلی که با سه نرخی شدن قیمت دلار به وجود آمده، با این شیوه بر طرف شود.

امیرآبادی با انتقاد از پتروشیمی ها و عرضه نکردن مواد اولیه از سوی آنان به تولید کنندگان گفت: باید بررسی شود که علت این کار چیست و چرا با وجود نبود مشکل در تولید مواد اولیه کارخانه ها، این مواد از سوی پتروشیمی ها عرضه نمی شود؟

وی از دولت خواست با ارائه بسته های حمایتی از جمله افزایش حقوق کارگران و کارمندان، بخشی از ارزش از دست رفته حقوق آنان را جبران کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.