به گزارش ایرنا،حسین اسلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ساختمان شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: زمین ها و ملک های زیر دکل توسط شهرداری در حال تبدیل شدن به خیابان ها و یا فضاهای سبز است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم افزود: این امر در حیطه کاری دولت است ولی به علت نبود منابع مالی و وضعیت اقتصادی ، شهرداری قم پیش قدم شده است.
وی ادامه داد: شاهد ساماندهی زمین های زیردکل و حریم های آن درکاهش آسیب ها به مردمان آن منطقه و توسعه شهری و آبادانی قم هستیم.
در مناطق حاشیه ای قم و همچنین قسمتی از منطقه نیروگاه از جمله محمد آباد و خیابان آیت الله مدنی این شهر دکل های فشار قوی برق وجود دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به ارتباط بین شورا و رسانه ها تاکید کرد و گفت: لایحه هایی که از سوی شهرداری به شورا ارجاع داده می شود در کمیسیون های مختلف مورد چکش کاری و بررسی قرار می گیرد و بعد در جلسه علنی شورا مطرح می شود که این امر توسط اصحاب رسانه به اطلاع عموم مردم می رسد.
اسلامی گفت: نقش رسانه ها در انعکاس خبرهای درست و بدون غرض تاثیر گذار است و این امر باید مورد توجه متخصصان این عرصه قرار گیرد ضمن این که باید راهکارهای ارتباط موثر مسئولان کمیسیون ها و اعضای شورای اسلامی شهر قم با خبرنگاران ارائه شود تا شاهد ایجاد ارتباط دوسویه باشیم.
وی با اشاره به فعالیت کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: در این کمیسیون مسائل حقوقی و قانونی با حضور نمایندگان شهرداری قم و تضارب آراء مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و نتیجه به جلسه رسمی شورا اعلام می شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: اشراف به قانون و تفسیر درست آن می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات در سطح جامعه باشد.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.