به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که راننده یک دستگاه کامیون کشنده قصد دارد محموله لوازم التحریر قاچاق را از یک استان غربی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، کارآگاهان به محل های مورد نظر اعزام و پس از کنترل آمد و شد خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
وی اضافه کرد: راننده کامیون اذعان داشت خودرو حامل لوازم التحریر بوده که از گمرک به مقصد تهران در حرکت است؛ بر همین اساس وی، یک فقره بارنامه انواع لوازم التحریر، یک برگ تصویر پروانه حمل کالا و تصویر یک برگ توزین را به کارآگاهان ارائه کرد.
درویشی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده، صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شد که با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم کارشناسان اعلام کردند بخشی از کالا حدود پنج میلیارد ریال با اسناد ابرازی مطابقت ندارد.
وی گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم نیز روز گذشته گفت: با تلاش ماموران، یک انبار در این استان که 6.5 میلیارد ریال لوازم خانگی در آن احتکار شده بود شناسایی و کشف شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.