به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر، افزود: مسئولان با کمک مردم همت کنند تا با اقتدار از این موقعیت عبور کنیم.
وی با اشاره به این که در این شرایط همه باید به دنبال دست گیری باشند و مچ گیری را کنار بگذارند، بیان کرد: خواست همه ملت ایران از مسئولان این است که مانند 40 سال گذشته دست در دست یکدیگر نهاده و توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و ثابت کنند هیچ مشکلی سد راه این انقلاب نیست.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ به دنبال نابودی دین در جامعه بوده اند، مانند همین جریانی که در جریان ضدیت استکبار با انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، دنیای استکبار امروز همه همت خود را برای تهی کردن جامعه ما از دین به کار گرفته و با به راه انداختن جنگ شدید اقتصادی به دنبال پیاده کردن نقشه شوم خود است، اما با هوشیاری و اتحاد مردم و مسئولان ناکام خواهند ماند.
حسینی خراسانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی پرتو نوری از نهضت سیدالشهدا (ع) است، گفت: امام حسین (ع) نور خداست و نور خدا هیچ گاه خاموش نخواهد شد، در طول این نهضت همواره دست هایی در کار بوده اند که نام امام حسین (ع) را از خاطره ها و تاریخ محو کنند.
وی افزود: نهضت امام حسین (ع) همواره باید فروزان باقی بماند و این مساله ای است که ما در طول تاریخ شاهد آن بوده ایم، ما با اتکا به درگاه الهی مطمئن هستیم انقلاب اسلامی از آنجا که وابسته به نهضت سیدالشهداست باقی می ماند و نقشه های دشمنان هم به نتیجه نخواهد رسید.
وی ادامه داد: دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی از دشمنان دیروز این نظام قدرتمند تر نیستند و آن ها کوچکتر از آنند که بخواهند به نهضت با عظمت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است آسیبی برسانند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.