به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی و همراهی بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اتحادیه خواربار فروشی، محل احتکار 13 تن برنج را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.
وی گفت: پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل منزل مشخص شد، 58 کیسه برنج 50 کیلوگرمی، 388 کیسه برنج 10 کیلوگرمی، 336 کیسه 15 کیلوگرمی و265 کیسه 10 کیلوگرمی نگهداری می شود.
وی ادامه داد: سرانجام متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

** دستگیری چهار تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم همچنین از دستگیری چهار تن از دلالان غیرمجاز ارز در استان خبر داد.
کرمی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی قضایی با حضور در اطراف میدان آستانه، چهار تن از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیسی آگاهی استان منتقل شدند.
کرمی افزود: از این افراد 400 دلار آمریکا، 577 هزار و 500 دینار عراق و 43 میلیون ریال وجه ایرانی کشف شده است.
وی اضافه کرد: متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** اعتراف سارقان لوازم خودرو به 40 فقره سرقت در قم
جانشین فرمانده انتظامی قم نیز از دستگیری سه سارق لوازم و تجهیزات خودرو در قم خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 قم مبنی بر سرقت لاستیک زاپاس یک دستگاه خودرو پراید توسط سه تن از سرنشینان یک خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
به گفته وی متهمان در یکی از محله ها با پرسه زنی توسط یک دستگاه خودرو پراید، لاستیک زاپاس یک پراید پارک شده را سرقت کرده بودند که با هوشیاری مردم شناسایی و از فرار آن ها جلوگیری می شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با حضور پلیس و دستگیری متهمان، پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
درویشی ضمن اشاره به سوابق افراد مذکور، گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره سرقت قطعات، لوازم و تجهیزات خودرو اعتراف کردند که در نهایت به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.