سرهنگ مختار پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه ساعت 07:35 امروز در کیلومتر 9 محور قم به سمت شهر جعفریه رخ داده است.
بخش جعفریه یکی از بخش های پنج گانه استان قم با وسعتی حدود 650 کیلومترمربع در 35 کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.
وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده عنوان و اضافه کرد: در این حادثه خودروی وانت پیکان از محور خارج و واژگون می شود و راننده 62 ساله آن جان خود را از دست می دهد.
پناهی در ادامه بیان کرد: در 72 ساعت گذشته سه حادثه رانندگی منجربه فوت در حوزه استحفاظی قم در محور سلفچگان رخ داده است که در این حوادث سه تن جان خود را از دست داده اند.
به گفته وی، واژگونی یک دستگاه تریلی در محور اراک - قم، برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تراکتور در محور دستجرد و برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در آزادراه سلفچگان- ساوه منجربه این حوادث شده است.
وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم کم معابر و افزایش آمد و شد در شهریورماه که سفرهای تابستانی به اوج خود می رسد، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.
رئیس پلیس راه قم با تاکید بر توجه کامل و کافی به جلو از سوی رانندگان، افزود: رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز نمایند و هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی نمودند، در نقطه امن استراحت کنند.
طول محورهای مواصلاتی استان قم 757 کیلومتر شامل 256 کیلومتر آزادراه، 145 کیلومتر بزرگراه، 96 کیلومتر راه اصلی و 260 کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.