به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر توقف یک دستگاه خودرو خاور حامل مواد مخدر در جاده قدیم قم - تهران، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
به گفته وی، این خودرو حامل 124 حلب خیارشور بوده که پس از بررسی، 35 بسته مواد مخدر حشیش به وزن 211 کیلوگرم کشف و راننده دستگیر شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در عملیاتی دیگر نیز از یک دستگاه خودرو پژو 405، حدود 29 کیلوگرم حشیش کشف و قاچاقچی را دستگیر کردند.
وی گفت: متهم قصد داشت در پوشش خانواده این محموله را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند که خودرو شناسایی و نامبرده دستگیر شد.
درویشی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر با دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، بیش از 10کیلوگرم حشیش در قالب 10 بسته و حدود 20 کیلوگرم تریاک در قالب 2 بسته از خودروی وی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
هفته گذشته نیز بیش از 2 کیلوگرم هروئین و 90 کیلوگرم حشیش با اقدام های پلیسی ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان قم کشف و ضبط شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.