مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از اقامت ۲۰۰ هزار نفر مسافر طی ۱۰ روز گذشته در شهر سرعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شهبازی با اعلام این خبر تصریح کرد: بیشترین میزان اقامت مسافران در روز مصادف با عید قربان بوده و در این روز بیش از ۲۵ هزار نفر در شهر سرعین اقامت داشتند.

وی افزود: در ۱۰ روز اخیر سرعین با استقبال بی‌نظیر مسافران مواجه شده است که نقش تبلیغات و برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های استانی و ملی در این زمینه موثر واقع شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: آبهای گرم شهر سرعین، هوای مطبوع، طبیعت زیبا و آثار تاریخی و باستانی و مردم میهمان‌نواز این شهر موجب شده تا همه ساله این شهر در ایام تعطیل و تابستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران باشد.

 شهبازی با اذعان به اینکه سرعین به دلیل داشتن مراکز اقامتی متعدد جزو پنج شهر برتر کشور است، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در خصوص خدمت رسانی به مسافران به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های مستمر و مداوم آموزشی توسط اداره کل موجب شده است تا شاهد افزایش کیفیت خدمات در مراکز اقامتی باشیم که این موضوع در آینده نیز ادامه می یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.