رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور استان اردبیل را پایلوت اجرای پروژه های گردشگری کشور دانست.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان در بازدید از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه «شهر گردشگر» تصریح کرد: این انتخاب به واسطه قابلیت های متعدد استان اردبیل در حوزه گردشگری انجام شده است.

وی افزود: استان اردبیل مواهب متعدد طبیعی داشته و از آثار تاریخی کم‌نظیری برخوردار است و یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور متذکر شد: نمایشگاه شهر گردشگر نیز فرصتی برای معرفی جاذبه های این استان خواهد بود.

در این بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به توانمندی های استان در حوزه گردشگری اشاره و تاکید کرد: گردشگری محور اصلی توسعه استان اردبیل است.

نادر فلاحی تصریح کرد: تمامی مسئولان استان نگاه مثبتی به حوزه گردشگری دارند و اداره کل نیز رونق گردشگری را با هدف رونق اقتصادی استان و کاهش نرخ بیکاری دنبال می‌کند.

وی به استفاده از ظرفیت جوانان اشاره کرد و افزود: در اجرای برنامه‌های مختلف از ظرفیت نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم نهاد استفاده می شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به معرفی جاذبه‌های گردشگری در نمایشگاه شهر گردشگر اشاره و تاکید کرد: همچنین پکیج فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.