مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه گروهی عکس «رد پای نور»، 6 الی 14 شهریور در حوزه هنری اردبیل برگزار می‌شود.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحمان مجرد در جمع خبرنگاران با اعلام خبر انتخاب آثار فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «ردپای نور» در حوزه هنری استان اردبیل، گفت: این فراخوان به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با هدف توجه به لحظات باشکوه و ناب مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان، خصوصاً شب‌های قدر و نماز عید سعید فطر، و به نمایش گذاشتن وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پویائی جریان عکاسی و گردآوری آثار ارزشمند عکاسان استانی، منتشر شده بود که آثار آن، چهارشنبه 24 مردادماه 1397 انتخاب شد. 
مجرد اضافه کرد: شرکت در این نمایشگاه، برای تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای استان اردبیل، آزاد بوده و علاقمندان می‌توانستند آثار خود را در گرایش مستند اجتماعی، به این فراخوان ارسال نمایند که دبیرخانه، طی این فراخوان، تعداد 200 اثر را دریافت کرده بود و از بین این تعداد آثار، 37 اثر به مرحله نمایشگاه و نهایی انتخاب گردید. 
دبیر این فراخوان، بیان کرد: از محورهایی که مورد توجه شورای کارشناسی و انتخاب بود، می توان توجه به جوانب گوناگون لحظات نیایش و مناجات در ماه مبارک رمضان، خصوصاً شب‌های قدر و نماز عید سعید فطر، تجلی جلوه‌های عبادت و معنویت در شهر و روستاهای استان همزمان با شب‌های قدر و نماز عید فطر و انعکاس وحدت و انسجام اسلامی در آئینه‌ی عبودیت و بندگی، اشاره کرد. 
این مسئول، اسامی راه یافتگان به این نمایشگاه را به شرح زیر اعلام کرد: بهرام آد شیرین پور (6 اثر)، محمدعلی آیشم (3 اثر)، آرمان اصغری (2 اثر)، علی انوار (7 اثر)، سارا بیگ محمدی (1 اثر)، پویا پاشایی (2 اثر)، موسی تقوی (3 اثر)، بهزاد جوادزاده (1 اثر)، کامل روحی (2 اثر)، رضا زارع (5 اثر)، سعید زعفری (1 اثر)، مهدی ویسانیان (3 اثر) و سیدساجد یعقوبی (1 اثر). 
وی افزود: نمایشگاه این فراخوان، به مناسبت عید سعید غدیر خم، ساعت 12 روز سه شنبه 6 شهریورماه سال جاری، در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل، افتتاح و تا 14 شهریور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.