به گزارش ایرنا، داود شایقی روز دوشنبه در جلسه بررسی طرح های عمرانی استان اردبیل افزود: علاوه بر آن 2 هزارطرح توسط دستگاههای اجرایی استان با الویت در دست اجراست و تلاش می شود این طرح ها در مناسبت های مختلف به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه طرح های در دست اجرا در استان بر اساس پیشرفت فیزیکی الویت بندی شده است، اظهار داشت: به فرمانداران و مسئولان استان تاکید شده تا طرح هایی را که بیش از 80 درصد پیشرفت دارند در الویت قرار دهند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: امسال همزمان با هفته دولت 450 طرح تولیدی، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و اقتصادی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.
شایقی گفت: برای اجرای این طرح ها 6هزار میلیارد ریال توسط دولت و یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.
وی راه آهن اردبیل را یکی از طرح های بسیار مهم در استان عنوان کرد و افزود: پارسال برای اجرای راه آهن اردبیل هزار و 50 میلیارد ریال منابع دولتی اختصاص یافته بود که این رقم امسال به یک هزارو 350 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی ادامه داد: ولی با این حال برای بهره برداری سریعتر از این طرح ملی نسبت به جذب فایناس داخلی اقدام شده و قرار است بانک ملی هفت هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این پروژه ملی اختصاص دهد.
او از پرداخت قسط اول فایناس توسط بانک ملی به مبلغ 2 هزارو 500 میلیارد ریال به این طرح در چند روز آینده خبر داد و اضافه کرد: امیدورایم قسط های باقیمانده نیز در موعد مقرر به این پروژه اختصاص یابد تا راه آهن اردبیل در زمان قول داده شده به مردم به بهره برداری برسد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.