به گزارش ایرنا ، این طرح ها شامل آسفالت معابر روستای اندبیل و بخشی از راه این روستا به تفرجگاه میرعادل بولاغی ، سنگفرش و توسعه تفرجگاه ، ۲ طرح گردشگری در بام شهر و روستای خمس و سه طرح آبخیزداری و کنترل سیل و رسوب در روستاهای خانقاه سادات ، خمس و اوجغاز است.
همچنین طرح بهسازی معابر روستای خوجین ، بند انحرافی روستای ایلوانق ، استخر ذخیره آب روستای گاودل ، روکش آسفالت هشجین ، سنگفرش معابر روستای لمعه دشت ، ۲ طرح آبیاری تحت فشار و یک طرح پرورش مرغ گوشتی 10 هزار قطعه ای در روستای گورانسراب از طرح های افتتاحی است که در مجموع برای اجرای آنها ۵0 میلیارد ریال هزینه شده است.
برای افتتاح یک طرح اقتصادی بهره برداری شده امروز نیز پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح ها از خدمات دولت به مردم منطقه تقدیر کرد.
بشیر خالقی گفت: از خبرنگاران و رسانه های جمعی انتظار می رود خدمات شایسته دولت را بصورت شفاف و بدون قرار گرفتن در مسائل حاشیه ای سیاسی و جناحی به اطلاع مردم برسانند.
او اظهار داشت: خدمات ارزنده دولت نباید زیر سایه مشکلات اقتصادی فعلی جامعه که ناشی از اعمال فشار دشمن برای دستیابی به خواسته های استکباری است، قرار بگیرد.
خالقی افزود: از مسئولان اجرایی شهرستان بویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انتظار ارائه گزارش عملکرد مبسوط از وضعیت طرح های راهداری و ارائه اطلاعات صحیح به مردم در زمینه توقف و یا کندی عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده های ارتباطی منطقه می رود.
خالقی با انتقاد از آغاز طرح های عمرانی بدون مطالعه در سال های گذشته از جمله اجرای نیمه کاره چند طرح استخر ذخیره آب کشاورزی در خلخال گفت: در حالی که برای اجرای بخشی از کار این طرح ها میلیاردها ریال از اعتبارات کشور هزینه شده مسئولان متوجه نداشتن طرح مطالعات آنها شده اند.
او افزود: آغاز بدون مطالعه و رها شدن نیمه کاره طرح های یاد شده نارضایتی کشاورزان روستاهای منطقه را بدنبال داشته و ادامه چنین طرح هایی نیز با توجه به ضرورت داشتن طرح مطالعاتی مشکل ساز شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.