به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور سه شنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی مساجد افزود: زیبایی و زینت مساجد به تزیینات ظاهری آن همچون فرش های زیبا ، چراغ های بزرگ، پرده های رنگی و یا در و دیوار کاشی کاری شده نیست، زمانی مساجد زیبا هستند که حضور مومنان از جمله نمازگزاران با برپایی نماز جماعات در این مکان عبادی به شکل چشمگیری دیده شود.
وی گفت: مساجد خانه های خدا بر روی زمین و بهترین محل عبودیت و بندگی برای خداوند برای بشر روی زمین است و خلوت بودن این اماکن شایسته مردم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال هم گفت: برای استفاده از فضای معنوی مساجد جهت اجرای برنامه های فرهنگی، بیشتر برنامه های سالانه بسیج این شهرستان مسجد محور شده است.
سرهنگ جهانبخش عطایی افزود :همدلی وارتباط تنگاتنگ اعضای هیات امنای مساجد با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج موجب هم افزایی ودست یابی به اهداف برنامه های فرهنگی ، مذهبی واجتماعی بسیج در این ناحیه شده است .
وی از مساجد به عنوان مستحکمترین سنگرهای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه یاد کرد وگفت: اجرای هماهنگ برنامه های بسیج ومساجد موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس وهدایایی از اعضای هیئت امنای برتر مساجد ،فرماندهان پرتلاش پایگاه های بسیج و برترینهای جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه خلخال تجلیل شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.