مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در بازدید از شهرهای اصلاندوز ، تازه کند پارس آباد و جعفرآباد گفت: 49 شاخص برنامه ای و عملیاتی تدوین گردیده و شهرداری ها برنامه های کاری خود را در این راستا برنامه ریزی و اجرا کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه افزود: افزایش سرانه فضای سبز، ساماندهی تنظیف شهری ، فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا ، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و توسعه سیما، منظر و مبلمان شهری، مدیریت مشاغل مزاحم ، جلوگیری از ایجاد سد معبر و مناسب سازی محیط شهری از جمله شاخص‌های پیش‌بینی شده برای شهرداری‌ها در بخش خدمات شهری است.

وی گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز رعایت اصول فنی در ساخت و سازها ، استفاده از پیمانکاران ذی‌صلاح ، نگهداری مناسب معابر شهری ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیراصولی و غیر مجاز ، اجرای احکام صادره ماده 100 باید در برنامه های شهرداری ها بطور مستمر پیگیری گردد. 

مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در ادامه با بیان اینکه شهرداری ها باید برای ایجاد درآمد پایدار برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تعریف نمایند گفت : کمیسیون های سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذار و اعمال سیاست های تشویقی برای سرمایه گذاران باید به‌طور مرتب تشکیل شود.

وی افزود: صرف اتکای شهرداری ها به اعتبارات کمکی دولت پذیرفتنی نیست و باید با توجه به ظرفیت های اختصاصی هر شهر شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها نسبت به ایجاد در آمد تلاش کنند.

امامی یگانه در نشست جداگانه با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای اصلاندوز ، تازه کند پارس آباد و جعفرآباد گفت : شوراهای اسلامی شهر با توجه به تاثیرگذاری در بین آحاد مختلف مردم شهرداری ها را در اجرای برنامه های توسعه شهری یاری نمایند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.