سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از آغاز ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی 98- 1397 خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سلیم پناهی با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در 10 کد رشته که در مقطع کاردانی رشته‌های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار، اموربانکی، شبکه‌های کامپیوتری، بازی سازی رایانه‌ای، فناوری اطلاعات و نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، برنامه نویسی تحت وب، تربیت مربی پیش دبستانی انجام می پذیرد. 
وی با اشاره به اینکه با حضور متقاضی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل ثبت نام در سایت سنجش کشور به صورت رایگان انجام می‌گیرد اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت‌ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به این مرکز واقع در شهرک کارشناسان، فاز 3، نبش میدان شفا، طبقه اول مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 13- 33749512 تماس حاصل کنند. 
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شعبه جهاددانشگاهی اردبیل خاطرنشان کرد: وام دانشجویی، تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان برتر، اردوهای تفریح و علمی رایگان، تخفیف 50 درصدی برای ورزشکاران، ارزاق دانشجویی، اعزام دانشجویان فعال به المپیاد ورزشی، تحصیل رایگان برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و ارائه مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از اتمام تحصیل از جمله مزایای ثبت نام در این مرکز است. 
پناهی اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل دارای کلاس‌های مجهز و 2 سایت کامپیوتری پیشرفته و با بهره‌‌گیری از اساتید مجرب استان آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.