به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز یکشنبه در جلسه گرامیداشت ویژه برنامه های هفته دولت خلخال افزود: برگزاری یادواره شهدا ، گلباران گلزار شهدا ، اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر ، برپایی گفتمان های اجتماعی و آیین تجلیل از برترین های مسابقات علمی ،فرهنگی ، قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دولت است.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت با حضور مردم در مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی به مردم و شناخت نقاط ضعف و قوت مدیریتی خود از دید مردم است.
قنبری گفت: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی از این فرصت برای ارائه گزارش عملکرد خدمات دولت به جامعه استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خلخال نیز در این جلسه از افتتاح 47 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در هفته دولت خبرداد.
رضوان صادقی گفت: کلنگ عملیات اجرایی سه طرح بزرگ شهرداری خلخال از جمله طرح ساماندهی منطقه تاریخی قلعه باشی ، بوستان ورزشی و طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل در این ایام به زمین زده خواهد شد.
او بهره برداری از طرح های آسفالت معابر شهری و روستایی ، طرح هادی ، طرح های آبرسانی ، گاز رسانی و برق رسانی ، راه روستایی ، طرح های مربوط به بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی ، فضاهای آموزشی نوسازی و مقاوم سازی شده و طرح بهسازی موزه میراث فرهنگی را از جمله طرح های قابل افتتاح عمرانی و طرح های گردشگری از جمله آبشار مصنوعی تفرجگاه ازناو را از طرح های اقتصادی آماده برای بهره برداری در خلخال نام برد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.