شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با معرفی منتخبین در بخش‌های مختلف در مشگین‌شهر به کار خود پایان داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در پایان این دوره از جشنواره که به میزبانی مشگین‌شهر برگزار شد در بخش فیلمنامه امیررضا جلالیان برای فیلم داستانی مجازات از قزوین و محسن مهری دروئی برای فیلم تجربی زندگی به خاطر ایده درخشان از قزوین دیپلم افتخار و هدایای خود را دریافت کردند.
در بخش تصویربرداری از میان پنج کاندیدا عارف نامور برای فیلم تجربی زندگی از قزوینف در بخش تدوین عماد خدابخش برای فیلم داستانی آدم‌پران از قزوین، در بخش صدا جاوید حسینی صدابردار و حسین قورچیان صداگذار فیلم داستانی بازگشت از رشت به عنوان بهترین آثار انتخاب شدند.
تندیس جشنواره در بخش بهترین فیلم پویانمایی به جعفر صیادی برای فیلم درون یک چارچوب از زنجان اهدا شد و در بخش بهترین فیلم مستند نیز داوران تندیس جشنواره را به دلاور دوستانیان برای فیلم فیکا و فیدان از قزوین اهدا کردند.  
اما در بخش بهترین فیلم تجربی از میان دو کاندیدا تندیس جشنواره و هدایا به محسن مهری دروئی برای فیلم زندگی از قزوین اهدا شد.
تندیس بهترین فیلم داستانی نیز به خالق فیلم آدم پران از قزوین امیررضا جلالیان اهدا شد و در بخش استعداد جوان مجتبی رضائی برای فیلم مستند بی‌سایگان از بجنورد جایزه این جشنواره را از آن خود کرد.
اما جایزه بزرگ جشنواره از میان پنج کاندیدا به معین تک‌روستا و علیرضا رحیم‌زاده برای فیلم زندگی از قزوین اهدا شد.
در بخش عکس لوح تقدیر و هدیه ویژه به شیوا کاکاوند برای عکس خیال زمین از قزوین اهدا شد تا قزوینی‌ها رکورددار کسب جایزه در شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران باشند.
شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان طی سه روز گذشته در مشگین‌شهر در حالی برگزار شد که در این دوره از جشنواره آثار متعددی در بخش عکس، فیلمنامه و بخش استعداد جوان و همچنین جایزه بزرگ جشنواره مورد بررسی داوران قرار گرفت تا تکلیف منتخبین مشخص شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.