مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران روز شنبه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره بیش از 200 هنرمند از 11 استان کشور رقابت کردند.
سید صادق موسوی افزود: این جشنواره در سه بخش فیلم ، عکس و فیلم نامه برگزار شد و برگزیدگان به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه که آبان سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه یافتند.
وی اظهار داشت: از 2 هزار و 75 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 52 فیلم در چهار بخش پویا نمایی ،داستانی ، مستند و تجربی 18 فیلمنامه ، 47 تک عکس و 5 مجموعه عکس پنج تایی به بخش مسابقه راه یافته بودند.
موسوی افزود: هیات داوران پس از بررسی آثار در زمینه های مختلف آثار برتر را بدین شرح اعلام کرد.
در بخش فیلمنامه رضا مویدی عراقی برای فیلم نامه 'مرز' از لاهیجان ، در بخش تک عکس علیرضا رحمانی از تاکستان ، در بخش بهترین مجموعه عکس محمود بازدار برای عکس های 'حیاط یک اجتماع' از مشهد ، در بخش تصویر برداری عارف نامور برای تصویر برداری فیلم تجربی 'زندگی' از قزوین ، در بخش تدوین عماد خدابخش برای فیلم داستانی 'آدم پران' از قزوین ، در بخش صدا جاوید حسینی و حسن قورچیان برای صدا برداری و صدا گذاری فیلم داستانی 'بازگشت' از رشت ، در بخش پویا نمایی جعفر صیادی برای فیلم 'درون یک چارچوب' از زنجان ، در بخش فیلم مستند دلاور روستاییان برای فیلم 'فیکا و فیدان' از قزوین ، در بخش فیلم تجربی محسن مهری دوریی برای فیلم 'زندگی' از قزوین و در بخش فیلم داستانی امیر رضا جلالیان برای فیلم 'آدم پران' از قزوین به عنوان هنرمندان برتر معرفی شدند.
همچنین هیات دواران جایزه بزرگ جشنواره و تندیس جشنواره را مشترکا به معین تک روستا و علیرضا رحیم زاده برای فیلم 'زندگی' از قزوین اهدا کرد.
اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل با صدور پیامی که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرائت شد، برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در مشگین شهر را فرصت خوبی برای ارتقای شاخص های فرهنگی ، هنری منطقه و شناساندن قابلیت های مختلف گردشگری استان بیان کرد.
شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران از چهار روز پیش به میزبانی مجموعه گردشگری پل معلق برگزار شد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.