علی علایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تامین و تحویل این مقدار قیر به شهرداری پارس آباد، آسفالت ریزی و بهسازی معابر عمومی و خیابان های این شهر آغاز شده و با شتاب مطلوبی در حال اجراست.
وی ادامه داد: از این مقدار قیر خریداری شده بیش از 50 هزار تن آسفالت استحصال و حدود 400 هزار مترمربع از معابر و خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های شهر پارس آباد مرمت، لکه گیری، روکش و آسفالت خواهد شد.
علایی با اشاره به پیگیری ها ی صورت گرفته درجهت تامین بیش از 2 هزار تن قیر افزود: از این مقدار قیر، یک هزار تن با پیگیری از وزات راه و شهرسازی و از محل قیر یارانه کمک های دولتی و افزون بر یک هزار تن آن، از محل اعتبارات کمک شده به شهرداری پارس آباد طی سه ماهه گذشته به مبلغ 21 میلیارد ریال خریداری و تامین شده است.
فرماندار پارس آباد با بیان اینکه با این مقدار قیر، در مجموع به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در سطح شهر آسفالت ریزی خواهد شد، ادامه داد: آسفالت و بهسازی و بهبود وضعیت عمرانی محلات و معابر سطح شهر از مهم ترین خواسته های مردم این شهر است که امیدواریم شهرداری با برنامه ریزی مناسب و همت و تلاش مضاعف این مطالبه شهروندان را برآورده کند.
پارس آباد در شمال اردبیل واقع و دومین شهر بزرگ استان می باشد.
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.