به گزارش ایرنا، حسن قبادی روز سه شنبه درنشست بررسی نسایل گمرک بیله سوار مغان با حضور معاون گمرک ایران افزود: ارتقای اداره گمرک بیله سوار به اداره کل می تواند بخشی از مشکلات موجود را رفع کند.
وی همچنین بر راه اندازی دستگاه ایکس ری در گمرک بیله سوار تاکید کرد و افزود: نصب و راه اندازی این دستگاه در گمرک برای شهرستان امری حیاتی است.
فرماندار بیله سوار مغان با اشاره به همسایگی با جمهوری آذربایجان گفت: مناسبات ایران و آذربایجان با توجه به اشتراکات موجود ریشه دار است وشرایط مناسبی برای گسترش همکاری ها بین دو کشور فراهم است.
قبادی اظهار داشت: تجربه نشان داده است که در شرایط سخت دو طرف بهتر کار می کنند و می بایست برخی محدودیت های گمرکی برای تجار و فعالان اقتصادی دو کشور رفع گردد.
مدیرکل گمرکات استان اردبیل نیز در این نشست گفت: گمرک بیله سوار پیشانی نظام و تنها معبر مرزی استان اردبیل می باشد و با توجه به شرایط پیش آمده هم اکنون حجم کاری درآن افزایش قابل توجهی یافته است.
تقوی بیان کرد: در چهار ماه امسال میزان صادرات از گمرک بیله سوار از نظر ارزش 163 درصد و از نظر وزن 83 درصد افزایش یافته که این امر در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.
وی رفع کمبود نیروی انسانی ، راه اندازی دستگاه ایکس ری و موضوع ارتقای گمرک بیله سوار مغان به اداره کل را از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان استان ذکر کرده و بر رفع مشکلات موجود تاکید کرد.
علی رحیمیان معاون توسعه مدیریت گمرک ایران نیز در این نشست بر رفع مسایل و مشکلات موجود در گمرک بیله سوار مغان تاکید کرد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.