نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف سال‌های گذشته مجلس دهم با یک نگاه سرمایه‌ای به حوزه ورزش و آموزش و پرورش می‌نگرد تا زمینه تحول در این حوزه‌ها فراهم آید.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رضا کریمی در آئین بدرقه کاروان ورزشی اعزامی استان اردبیل به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اظهار کرد: روند اعزام ورزشکاران ما به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی رو به رشد و تعالی بوده و ما از نظر کمی و کیفی در رشته‌های مختلف شاهد اعزام ورزشکاران و مدال‌آوری آنها هستیم ولی امیدواریم روزی را شاهد باشیم که در هر 42 رشته ورزشی که ورزشکاران ایرانی در آن حاضر می‌شوند از اردبیل نیز نماینده‌ای داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در برنامه ششم توسعه و طی بودجه سال 96 و 97 تلاش کردیم تا در قیاس با 10 سال گذشته اعتبارات حوزه ورزش را در ردیف‌های مختلف به شکل چشمگیری افزایش دهیم چرا که نگاه مجلس به ورزش و همچنین آموزش و پرورش یک نگاه و رویکرد سرمایه‌گذاری است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همراهی مجلس را با توسعه ورزش در جامعه با هدف ارتقای نشاط و سلامت اجتماعی یادآور شد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش می‌تواند نتایج مثبت و روبه جلویی را در تحول اقتصادی، اجتماعی و اعتقادی جامعه به همراه داشته باشد.
کریمی با بیان اینکه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های اقتصادی چندان حمایتی از تیم‌های ورزشی توسط بخش خصوصی انجام نمی‌شود، ادامه داد: با توجه به جذب سرمایه‌گذاران در دو سال اخیر امیدواریم در آینده مشکل اسپانسر تیم‌های ورزشی برطرف و شاهد موفقیت تیم‌های ورزشی در سطح جهانی، بین‌المللی و آسیایی باشیم.
وی با انتقاد از سخنرانی‌های خسته‌کننده در جلسات به ویژه در جلسه اخیر روز خبرنگار که وقت بیشتری صرف سخنرانی‌ها و ارائه راهکارهای بدون شکل عملیاتی گذشته است، بیان کرد: ما باید در کشور سخنرانی‌ها را به حداقل برسانیم و به جای آن در میدان عمل توانمندی‌های خود را به مانند ورزشکاران به نمایش بگذاریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.