مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل گفت: در این شرایط سخت اقتصادی با اعتماد مردم منابع بانک قرض‌الحسنه مهر در استان اردبیل با 12.5 درصد رشد روبرو بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عقیل وکیلی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف گسترش مبانی شرع اسلامی در احیای سنت قرض‌الحسنه با همکاری 10 بانک دولتی به عنوان بانک تخصصی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سال 86 مجوز فعالیت گرفت تا با 15 هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه کار خود را آغاز کند.
وی شعار این بانک را اعتقاد و عمل به مبانی بانکداری اسلامی برپایه حل مشکلات مردم با پرداخت تسهیلات با کارمزد 4 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با 540 شعبه در کشور به هموطنان ارائه خدمات می‌کند و مردم با شناخت و اعتمادی که در این 11 سال به این بانک داشتند روز به روز توان و ظرفیت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای نیازمندان افزایش می‌یابد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل همراهی خیرین را در سپرده‌گذاری بی‌منت در بانک قرض‌الحسنه مهر برای کارگشایی و پرداخت تسهیلات با نرخ سود پائین یادآور شد و گفت: در سایه این اعتماد و اعتبار مردمی ما در وصول مطالبات خود تا 99 درصد با حرکت به موقع مشتریان روبرو هستیم که سعی می‌کنند به تعهدات خود پایبند باشند.  
وکیلی افزود: این بانک در اجرای طرح‌هایی همچون اندوخته باران، مهر ایران، پیوند مهر، تداوم مهر و انگیزش مهر سعی می‌کنند تا همراه و همکار شایسته برای مجموعه مشتریان و عموم مردم باشند تا نیازمندان از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.  
وی رشد 12.5 درصدی منابع این بانک را در سالجاری یادآور شد و تصریح کرد: علیرغم تلاطم اقتصادی و نابسامانی‌های بازار در ماه‌های اخیر منابع بانک نسبت به سال‌های گذشته با رشد قابل قبولی روبرو بوده به طوری که ما 100 درصد این منابع را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کردیم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل ادامه داد: در چهار ماهه امسال بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل بیش از 6 هزار و 360 فقره تسهیلات به ارزش 729 میلیارد ریال پرداخت کرده که به طور متوسط روزانه 51 نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.
وکیلی بیان کرد: این میزان پرداختی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 25 درصد و منابع نیز 29 درصد رشد نشان می‌دهد.  
وی در مورد پرداخت تسهیلات ازدواج به مزدوجین بیان کرد: در سالجاری 472 فقره وام ازدواج به میزان 72 میلیارد ریال پرداخت شده که به نسبت سال قبل این رقم از نظر تعداد 224 فقره و از نظر رقم پرداختی 46 میلیارد ریال رشد نشان می‌دهد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل تصریح کرد: برای بانوان سرپرست خانوار بیش از 9 میلیارد و 810 میلیون ریال به تعداد 327 نفر و در قالب اجرای طرح انگیزش مهر نیز 430 فقره تسهیلات به مبلغ 12.5 میلیارد ریال پرداخت شده است.
وکیلی به فعال بودن 22 دستگاه خودپرداز و 982 پوز در فروشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات پرداختی ما در بانک قرض‌الحسنه مهر 20 میلیون تومان با حداکثر پرداخت  پنج ساله است.  
وی در ادامه 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت و با اشاره به جایگاه قلم در مکتب اسلام و تاثیر بی‌بدیل آن در رشد و تعالی جامعه اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه ما هستند که در سایه تلاش آنها اصلاح‌گری اتفاق می‌افتد.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اردبیل همچنین کار خبرنگاری را آمیخته با عنصر عشق و علاقه توصیف کرد و گفت: خبرنگاران در حل مشکلات جامعه تمام سرمایه‌های خود را به صحنه آوردند تا بستر حل نارسائی‌ها و مشکلات برای عموم مردم فراهم آید.
در این مراسم به میمنت روز خبرنگار از تعدادی از فعالان عرصه خبر و رسانه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.