به گزارش ایرنا،جواد زنجانی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز اردبیل افزود:خبرنگاری شغلی سخت و زیان آور است و خبرنگاران همواره در انعکاس رویداد های جامعه قلم فرسایی می کنند.
وی نقد و انتقاد سازنده را رسالت اصلی خبرنگاران عنوان کرد و گفت: نقد سازنده و پویا منجر به اصلاح امور کشور می شود و خبرنگاران هم نباید از انتقاد درست غافل شوند .
زنجانی با بیان اینکه رسانه ها چشم و گوش جامعه هستند اظهارداشت: رسانه تاثیر بسزایی بر شکل گیری اذهان عمومی یک جامعه دارد و می تواند بر اساس اینکه چه محصولی را ارائه می دهد، اذهان عمومی را شکل داده و جهت دهی کند.
وی بیان کرد: زندگی در دنیای امروز بدون رسانه قابل تصور نیست و نمی توان نقش رسانه های جمعی را درزندگی امروزی نادیده گرفت.
فرماندار اردبیل گفت: اگر رسانه ها بتوانند به رسالت واقعی خود عمل کنند و مشکلات مردم را بصورت واقعی انتشار دهند بیشتر مشکلات فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی سامان می یابد.
زنجانی ادامه داد :در عصر حاضر جهانی شدن بیشتر مردم جامعه برای انجام فعالیت های روزانه مثل کار، سرگرمی، مراقبت های بهداشتی، آموزش، اجتماعی شدن و سفر کردن به رسانه ها نیازمند هستند .
وی افزود: جهت گیری و سوگیری رسانه ها باید در عصر حاضر شفاف سازی و اطلاع رسانی درست است.
17 مرداد ماه بمناسبت شهدت محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.