استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه آرتاویل تایر از احداث فاز دوم این کارخانه و بهره‌برداری از آن تا دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار کرد: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده انواع تایر در کشور است که در سال حمایت از تولید ملی با بالاترین ظرفیت و ارائه کیفی‌ترین محصولات در بازار داخلی و حتی خارجی حضور دارد.
وی به فعالیت 22 ساله این کارخانه در تولید انواع تایرهای سواری اشاره و خاطرنشان کرد: مجتمع آرتاویل تایر اردبیل که محصولات آن قابل رقابت با انواع تایرهای تولیدی خارجی است در سه شیفت و با جذب نیروهای بیکار منطقه مشغول فعالیت است و 40 هزار تن تولید این مجموعه فعال اقتصادی است.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل به طرح توسعه این کارخانه با پیش‌بینی اشتغال 400 نفر در فاز جدید اشاره کرد و گفت: این فاز که در آن تولید تایرهای کامیونی و سیمی مدنظر قرار گرفته در فضایی مناسب در کنار کارخانه موجود در حال نصب تجهیزات و ماشین‌آلات است که پیش‌بینی می‌کنیم در دهه فجر امسال فاز دوم کارخانه به بهره‌برداری برسد.
بهنامجو بیان کرد: در حال حاضر از قبل فعالیت این کارخانه نه تنها چرخ اقتصادی منطقه شتاب بیشتری گرفته بلکه زمینه اشتغال برای یک هزار و 500 خانوار فراهم آمده و بر مبنای رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی چنین مجموعه‌هایی با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند تا تولید خود را ارتقا دهند.
وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا در تحقق ایجاد 20 هزار فرصت شغلی بیش از 60 درصد این اشتغال را از محل طرح‌های توسعه‌‌ای و افزایش ظرفیت کارخانه‌های موجود ایجاد کنیم که انتظار داریم تا پایان سال به اهداف موردنظر دست یابیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.