مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری ها باید بطور مستمر گزارش ساماندهی محل دفن پسماندها را با شناسایی نقاط استاندارد و رعایت اصول فنی و بهداشتی ارائه دهند.
وی اظهارداشت: برای ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله و مدیریت پسماند به ویژه در مناطق گردشگری استان کمیته ای متشکل از دستگاه های اجرایی ذی ربط و شهرداری ها تشکیل می شود .
امامی اضافه کرد: مسئولان مربوطه با همکاری مردم باید نسبت به مدیریت پسماند با تامین زیرساخت های بهینه اهتمام جدی داشته باشند .
وی با اشاره به تخصیص قیر به ارزش 47 میلیارد ریال به شهرداری های استان گفت : این مبلغ از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان د ر6 ماهه اول سالجاری با هدف ساماندهی معابر عمومی شهرها اختصاص یافته است .
امامی یگانه درباره ساماندهی محل دفن پسماند شهری گفت: با توجه به تبعات زیست محیطی، سایت های دفن زباله باید ساماندهی و از استاندارد لازم برخوردار باشند.
وی همچنین بر لزوم اجرای طرح جامع مدیریت پسماند از سوی شهرداری های استان تاکید کرد و گفت: شهرداران باید اجرایی شدن این طرح را در دستور کار قرار دهند
وی با بیان اینکه طرح های شاخص شهرداری های استان در سال جاری باید مستمر پیگیری شود افزود: شوراهای شهر از همکاری و تعامل مطلوبی با شهرداران برخوردارند و باید از این فرصت به نحو شایسته برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و اجرای برنامه های پیش بینی شده استفاده کرد.
استان اردبیل دارای 26 شهر است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.