معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در استان‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا 104 زمین چمن مصنوعی را در مناطق روستایی احداث و راه‌اندازی کنیم تا روستائیان از این فضاها استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ژاله فرامرزیان در مراسم افتتاح خانه کشتی سرعین اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی اماکن ورزشی در سطح کشور به ویژه پروژه‌های نیمه تمام با استفاده از منابع مختلف مورد توجه قرار گرفته و ما براساس بضاعت و توان مالی سعی می‌کنیم با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها زمینه تکمیل و راه‌اندازی فضاها و اماکن ورزشی را فراهم کنیم.
وی ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت قانونی ماده 88 و ماده 5 را در تجهیز و راه‌اندازی اماکن ورزشی بلااستفاده و واگذاری آن به شکل اجاره‌ای یادآور شد و خاطرنشان کرد: قرار است در برنامه ششم توسعه 25 درصد رقم مالیات پرداختی واحدهای تولیدی و کارخانجات به امر توسعه ورزش و زیرساخت‌ها اختصاص پیدا کند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در این زمینه ما نیازمند همکاری اداره کل مالیات در استان‌ها و مشارکت سایر دستگاه‌های صادرکننده مجوز هستیم تا با استفاده از این منابع بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزش قهرمانی و همگانی را توسعه دهیم.
فرامرزیان با یادآوری اینکه استان‌های مختلف کشور نظیر استان اردبیل باید از این ظرفیت قانونی و رویکرد شایسته استفاده کرده و در راه‌اندازی پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی ورود پیدا کنند، گفت: ما از سال گذشته شاهد تخصیص 27 صدم درصد 9 درصد ارزش افزوده به بخش ورزش بودیم که بیش از 57 درصد این منابع به رغم ابلاغ دیرهنگام جذب شد ولی امسال از این مبلغ به منظور تکمیل اماکن ورزشی و پروژه‌های عمرانی استفاده خواهیم کرد.
وی بیان کرد: امسال تلاش کردیم تا در 45 روز گذشته با ابلاغ اعتبارات سال 97 بیش از 83 درصد این اعتبارات را بین استان‌ها توزیع کنیم و باید مدیران استانی نسبت به جذب آن در فرصت محدود فصل کاری اقدام کرده و تلاش کنند تا این منابع هر چه سریعتر جذب شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به تفاهمنامه امضا شده برای احداث 104 زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی اشاره و اظهار کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان و دهیاری‌ها قرار است این تعداد زمین چمن احداث شود که 20 مورد آن سهمیه استان اردبیل است.
فرامرزیان گفت: ما 4 میلیارد تومان اعتبار را در چهار ماهه امسال از محل ارزش افزوده بین استان‌ها توزیع کردیم و انتظار داریم مدیران استان‌ها از ظرفیت قانونی ماده 6، 27، 53 به بهترین شکل استفاده کرده و با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی فضای سالم و بانشاطی را در مناطق مختلف برای مردم فراهم کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.