رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در سالجاری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود.
دشتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما اقدام به احداث و راه‌اندازی یک دهنه پل عابر پیاده به طول 36 متر، ارتفاع تا عرشه 5.5 متر، وزن سازه 28 تن و با صرف اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان کرده‌ایم که هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی عابرین پیاده و گذر راحت اهالی روستای قاسم قشلاقی بوده است.
وی به اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت بزرگراه اردبیل تا سه راهی سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با تامین 2 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که بیش از 90 درصد این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مشخصات این پروژه را یادآور شد و گفت: 50 هزار مترمربع لکه‌گیری و حدود 8 کیلومتر روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی هزینه شده تا زمینه بهبود تردد هموطنان و مسافران در این مسیر گردشگری به خوبی فراهم آید.
دشتی در مورد ترمیم پل سه دهنه الماس بیان کرد: با توجه به اینکه دو دهنه از این پل ترک برداشته و نیاز به ترمیم دارد قرار است از محل اعتبارات ملی و با صرف 300 میلیون تومان با استفاده از مواد نانو بهسازی و ترمیم این پل‌ها به انجام برسد.
وی افزود: در سالجاری در کل شهرستان اردبیل در حوزه روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز بیش از 8 میلیارد  و 500 میلیون تومان هزینه شده و سعی می‌کنیم پروژه‌ها را به موقع آماده بهره‌برداری کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.