امام جمعه موقت تهران گفت: دنیا امروز تنها زبان قدرت را می‌فهمد و ما باید با زبان قدرت همه‌جانبه با دنیا حرف زده و آنها را با جایگاه عظیم خود آشنا کنیم.
حجت‌الاسلام ابوترابی در حاشیه یادواره شهدای آزاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری که در کنار نخست وزیر ایتالیا و انبوهی از خبرنگاران انجام داد بیانگر موقعیت و قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران است که بالاخره ترامپ نیز به این قدرت و اقتدار اذعان می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا که چند روز پیش بی‌ادبانه علیه ملت ایران سخن گفته بود بالاخره در برابر عظمت و استواری این ملت نرمش واقعی را نشان داد و به دنبال اظهارات مسئولان، مدیران ارشد و فرماندهان نظامی با اقرار به قدرت ملت ایران اعلام کرد که ما بدون پیش شرط آماده مذاکره با ایران هستیم و این مذاکره به نفع ما و دنیاست.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این اظهارات رئیس جمهور آمریکا نشان می‌‌دهد که جمهوری اسلامی ایران امروز به رغم همه مشکلات در اوج اقتدار و عظمت است و ما نباید از این جایگاه تنزل کرده و یا بخواهیم از موضع ضعف و ناتوانی با دنیا حرف بزنیم.
ابوترابی بیان کرد: دنیا امروز تنها زبان قدرت را می‌فهمد و ما باید زبان قدرت اقتصادی، سیاسی، علمی و دفاعی خود را توانمندتر از گذشته کنیم و از این طریق با دنیا حرف زده و جایگاه و اصالت خود را به دنیا نشان دهیم.
وی افزود: قطعا عقب‌نشینی از این موضع به نفع ما نخواهد بود و ضرورت دارد در فضای وحدت و همدلی که بین مردم و مسئولان ایجاد می‌شود در خلق یک حماسه دیگر در توانمندی جمهوری اسلامی ایران به رغم همه توطئه‌ها و کارشکنی‌های استکبار جهانی به حرکت بی‌نظیر خودمان ادامه دهیم.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ما این قدرت و اقتدار را از معنویت، شجاعت، صلابت و ایستادگی ملت، شهدا و خانواده‌های آنها داریم و باید قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانیم.
ابوترابی با گرامیداشت یاد و نام شهدای آزاده گفت: آزادگان به معنای واقعی با تحمل همه سختی‌ها و مرارت‌ها در جبهه عزت و عظمت این کشور نقش‌آفرینی اصلی دارند و ما امروز هر سرمایه‌ای را در این کشور مشاهده می‌کنیم به برکت خون شهدا، ایثارگران و آزادگانی است که تا پای جان خود در صیانت و حفاظت از این مرز و بوم تمام قد ایستادند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.