نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه انقلابی در چهار دهه از عمر انقلاب به ترویج علم با عمل به شایستگی عمل کرده است.
صدیف بدری در آستانه 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در مسیر پیشرفت علمی این کشور نقش ممتاز و بی‌بدیل داشته است جهاد دانشگاهی است که با دلسوزی تمام در رشد و جهش علمی این کشور ورود داشته و توانسته است به شایستگی به وظیفه خطیر خود عمل کند.
وی به تاثیر گفتمان جهاد دانشگاهی در پشتیبانی وفادارانه از انقلاب و ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: در دهه چهارم انقلاب که تولید علم در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته جهاد دانشگاهی نیز توانسته است در دستیابی به فناوری‌ها و علوم و فنون جدید با مشارکت جوانان مومن نقش اساسی و تاثیرگذار خود را به خوبی نشان دهد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: راه‌اندازی مجموعه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی متعدد منبعث از تاثیرگذاری این مجموعه فضای امیدبخشی را در کشور فراهم آورده تا در ورود به دهه پنجم انقلاب بتوانیم به پشتوانه این کار ارزنده جهاد دانشگاهی در ایجاد تحول علمی در این کشور با امیدواری بیشتری حرکت کنیم.
بدری به حساسیت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور به ویژه در حوزه علم و پیشرفت‌های روزافزون در رفع نیاز کشور اشاره و تصریح کرد: ما یقین داریم که در هنگامه فشار اقتصادی دشمن بر این ملت جهاد دانشگاهی قادر خواهد بود با تکیه بر عناصر متعدد علمی و نیروی انسانی مومن مردم را از این شرایط حساس و سخت به سلامت عبور دهد.
وی گفت: جهاد دانشگاهی در استان‌ها نیز کارنامه قابل قبولی دارد به طوری که در استان اردبیل با زیرمجموعه‌های مختلف تلاش کرده تا خدمتگزاری امین برای مردم باشد که نمونه موفق این مجموعه‌ها را می‌توان به مرکز درمان ناباروری، بانک خون بند ناف مجموعه‌های توانمند ایسنا و ایکنا و همچنین مرکز افکار سنجی و آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی اشاره کرد که توانسته است اعتماد عمومی را به این مجموعه فراهم کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.