به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: خبرنگاری شغل بسیار پر مخاطره ای است که فعالیت در این شغل خطیر نیازمند بهره مندی از شوق و اشتیاق ، داشتن اعتقاد راسخ همراه با ایمان و تعهد به کار خبر است .
وی با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عمال طالبان در شهر قندهار افغانستان و روز خبرنگار گفت: این روز فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از تلاشگران عرصه خبر از سوی مسوولان دست اندکار است.
وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران ایرنا و صداسیمای خلخال در امر پوشش بسیار مناسب رویداد های خبری این شهرستان به ویژه انعکاس اخبار خطبه های نماز جمعه هرهفته اظهار داشت: تلاش این دو عزیز در روزهای گرم تابستان و ایام سخت و سرد زمستان برکسی پوشیده نبوده و از خدواند توفیق روز افزون این دو خبرنگار تلاشگر منطقه را خواستاریم .
خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به نابسامانی بازار سکه و ارز بیان کرد :متاسفانه حرف مسوولان در مقابله با مفاسد اقتصادی و اخلال گران بازار سکه و ارز همخوانی ندارد.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هر زمان که نیاز بوده در صحنه حاضر شده و وظیفه خود در قبال نظام اسلامی را به خوبی ادا کرده اند گفت: هم اکنون نوبت مسوولان است که با یک اقدام مناسب در خصوص اخلاگران اقتصادی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.
وی با بیان اینکه تذکرات لازم از سوی مراجع و توصیه های مورد نیاز از سوی مقام معظم رهبری نیز به دست اندرکاران برای برخورد با مجرمین اقتصادی و اخلاگران بازار سکه وارز داده شده گفت:امیدواریم هرچه زودتر با اقدامات به موقع مسوولان زمینه آرامش بازار فراهم شود.
حجت الاسلام قارداش پور ادامه داد: خواسته مردم از مسوولان قوه قضائیه کشور در نظر گرفتن شدبدترین مجازات در خصوص عوامل برهم زننده نظم و آرامش بازار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 14 مرداد ماه سالروز حقوق بشر اسلامی گفت:در دین اسلام به کرامت انسانی بسیار توجه شده است .
با اشاره به 15 مرداد ماه سالروز بمباران اتمی شهرهای هیروشیما وناکازاکی ژاپن به دست جنایتکاران امریکایی گفت:کشته شدن بیش از 170 هزار انسان بی گناه و بجای ماندن آثار مخرب این حمله اتمی سال 1945 پس از گذشت سال ها از جمله جنایات امریکای به ظاهر مدعی حقوق بشر است .
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.