به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی روز دوشنبه در دیدار با عشایر ایل شاهسون افزود:نبود راه مناسب جابجایی احشام و خدمات رسانی به این قشر را با مشکل روبرو کرده و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا تمام ییلاقات از جاده ارتباطی مناسب و سهل الوصول برخوردار شوند.
او همچنین با اشاره به مشکلات عشایر از لحاظ بهداشت دام ها نیز گفت: دام های عشایر ثروت آنها و تمامی دارایی های آنها محسوب می شود ، خدمات رسانی در زمینه بهداشت دام ها باید بطور جدی دنبال شود و گروه های دامپزشکی حضوری مستمر و مداوم در کنترل بیماری های دامها داشته باشند.
امام جمعه اردبیل اظهار داشت: نیاز است گزارش های عشایر در خصوص گسترش بیماری ها با جدیت پیگیری و حل شود و آنها نباید هیچ گونه نگرانی از بابت سلامت دام های خود داشته باشند.
او همچنین گفت: تلاش های ارزشمندی از سوی مدیران استان در راستای خدمت رسانی به عشایر صورت انجام شده که شایسته تقدیر است ، در بسیاری از ییلاقات مشکل آب آشامیدنی حل شده و از راه های ارتباطی مناسبی نیز برخوردار هستند ولی شان و منزلت عشایر در کشور ما بسیار بالاست و خدمت رسانی به این قشر شرافتمند نیز باید در سطح بالاتری صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: هیچ توجیهی در خصوص ضعف مدیریت در عرصه خدمت رسانی به جامعه عشایری پذیرفته نیست ، مسئولی که قدرت اجرایی خدمت رسانی قابل قبول به عشایر را ندارد باید از پست خود کناره گیری کند و مدیریت را به افرادی شایسته و توانمند واگذار کند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.